Szünetel a személyes ügyfélfogadás a Hivatalban a veszélyhelyzetre tekintettel
Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a Vépi Közös Önkormányzati Hivatalban 2020. március 16-tól határozatlan időre szünetel a személyes ügyfélfogadás a magyar kormány által kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel.
Beadványok benyújtására továbbra is van lehetőség postai úton vagy a hivatal bejárata előtt elhelyezett postaládán keresztül, továbbá az E-önkormányzat portál segítségével.
Amennyiben bármilyen kérelemnyomtatványra/csekkre van szükségük, telefonon jelezzék igényüket és lakcímükre kézbesítésre kerül a nyomtatvány.
Anyakönyvi ügyekkel kapcsolatos személyes ügyintézésre kizárólag előzetes, telefonon történő időpontfoglalás alapján van lehetőség (telefonszám: 94/543-067).
A járási hivatal tájékoztatása szerint a kialakult veszélyhelyzetre való tekintettel, a lejáró közgyógyigazolványok érvényben maradnak a veszélyhelyzet időtartama alatt, majd a megszűnését követő 90 napig.
Megújításukra addig nincs szükség!!
Vép, 2020. március 16.
Kovács Péter dr. Hoós Anna Katalin
polgármester jegyző
Tájékoztató a civil szervezetek 2023. évi támogatásáról | 2023. április 26.
A bérlők és a bérbeadók Vép településen működő érdekképviseleti szervezetének figyelmébe | 2023. április 26.
A településrendezési eszközök módosításáról döntött a képviselő-testület | 2022. augusztus 30.
Rendelési idő változás a Vép II. számú felnőtt háziorvosi körzetben | 2022. augusztus 22.